zaterdag 5 november 2011

syoss droogshampoo volume



Mijn haar wordt de laatste tijd steeds sneller vet dus ik besloot een droogshampoo te kopen. Bij DA was er een actie, 2 Syoss haarstijlings producten voor 6 euro. (volgens mij is hij er nog tot 12 november op verschillende producten.)
Ik besloot hierdoor om de Syoss droogshampoo uit te proberen.
Toen ik de droogshampoo had gehaald ging ik hem thuis meteen uitproberen.
Ik vond het onmiddellijk een tegenvaller! Ik had meteen een witte waas in mijn haren! Na een tijdje borstelen ging de witte waas weg. Daarna deed ik mijn vingers door mijn haren en toen voelde het heel stoffig aan. Ik vond de droogshampoo helemaal niks. Ik merkte wel wat van de volume maar niet gek veel.
De volgende dag waste ik mijn haren en de dag daarna gebruikte ik de droog shampoo opnieuw. Dit keer had ik maar een heel klein beetje een witte waas en die ging ook snel weer weg. Mijn haar voelde ook niet zo minder stoffig aan als de eerste keer, Ik was tevreden over dit product ook omdat mijn haar er veel minder vet uitziet. Dit is natuurlijk een van de belangrijkste dingen van droogshampoo

Nadelen:
Kan snel een witte waas achterlaten.

Voordelen:
Neemt weinig tijd in beslag.
Zorgt voor Volume

Geen opmerkingen:

Een reactie posten